Google Tag Manager Basisbeginselen nu beschikbaar in 14 talen op Analytics Academy


In 2015 lanceerde de Analytics Academy Google Tag Manager Basisbeginselen om te leren hoe Google Tag Manager tag implementatie en het beheer kan vereenvoudigen. De inhoud van deze cursus is nu beschikbaar in het Chinees, Tsjechisch, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Koreaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans en Turks.

Google Tag Manager Basisbeginselen laat zien hoe tools zoals Google Analytics en Google AdWords gebruikt kunnen worden voor het verzamelen van gegevens en reclame-strategieën, waaronder het verbeteren van:
  • de kernbegrippen en principes van tag-management met behulp van Google Tag Manager
  • hoe website tags te maken en afvuurn regels te beheren
  • hoe de implementatie van Google Analytics verbeterd kan worden
  • het belang van het gebruik van de Data Layer om waardevolle data te verzamelen voor analyse
  • en hoe andere marketing-tags, zoals het bijhouden van Adwords Conversies en Dynamic remarketing te configureren.
Ga vandaag nog aan de gang met de Google Tag Manager Basisbeginselen.

Reacties