Aankondiging van Android-add-ons voor Docs en Spreadsheets

Het is bekend dat velen overwegen een smartphone/tablet apparaat als primair apparaat te gebruiken om zakelijke informatie van overal te consumeren, maar wat als je het ook zou kunnen gebruiken om efficiënter te werken?

Er zijn nu Android-add-on voor Docs en Spreadsheets beschikbaar die dit mogelijk maken, of het nu gaat om het valideren van een contract met een handtekening op een telefoon of nog even snel de CRM-gegevens op te halen analyseren in de tijd dat je wacht op de eerste kop koffie van de dag.

Meer doen met je favoriete apps van derden, ongeacht je locatie

Er is met acht integratie partners samengewerkt die naadloze integraties hebben gecreëerd voor Docs en Spreadsheets. Onderstaand een aantal voorbeelden:
  • DocuSign - Trigger of voer een signeersessie proces uit in Docs en Spreadsheets en sla het document, indien gereed, op in Drive. Lees meer hier.
    Met DocuSign kan eenvoudig een handtekening gezet worden, rechtstreeks vanuit Google Docs
  • ProsperWorks - Importeer CRM-gegevens en creëer of actualiseer geavanceerde dashboards, rapporten en grafieken op Sheets, direct vanaf een mobiel apparaat. Lees meer hier.
  • AppSheet - Maak krachtige mobiele apps direct vanaf de data in Sheets - zonder te coderen. Lees meer hier.
  • Scanbot - Scan zakelijke documenten met behulp van de ingebouwde OCR, en verwerk de inhoud in Documenten als bewerkbare tekst. Lees meer hier.
Deze add-ons en nog veel meer, waaronder PandaDoc, Zoho CRM, Teacher Aide, EasyBib en Classroom in de Google Play collectie en rechtstreeks vanuit de add-on menu's in Docs of Sheets vinden.


Probeer ze uit, en zie hoeveel meer er mogelijk is.


Reacties